آشنایی با گاوصندوق ضد زلزله و ویژگی های آن

آشنایی با گاوصندوق ضد زلزله و ویژگی های آن

با بروز زلزله های اخیری که در کشور ترکیه، سوریه و حتی ایران رخ داده، ممکن است سوال کنید که آیا گاوصندوق ها در برابر این اتفاق طبیعی دچار آسیب می شوند؟ در پاسخ به سوال شما باید عرض کنیم که تعداد زیادی از گاوصندوق ها در حوادث طبیعی همچون زلزله، دچار آسیب می شوند. اما، برخی از آن ها به دلیل قابلیت ضد زلزله بودن، در این حوادث هیچ آسیبی نمی بینند. در واقع، گاوصندوق ضد زلزله، محصولی است که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد، در کشورهای زلزله خیر، طرفداران بسیار زیادی دارد. به طور مثال می توانیم بیان کنیم که جنس بدنه گاوصندوق ضد زلزله با سایر گاوصندوق ها فرق داشته و مقاوم تر می باشد. اگر می خواهید این محصول را بخرید، در ادامه با ما همراه باشید تا با آن و مشخصات و ویژگی هایش، آشنا شوید.

گاوصندوق ضد زلزله چیست؟

همان گونه که از نام این محصول مشخص است، این گاوصندوق در برابر ضربه ها، آسیب های مختلف، عوامل طبیعی همچون زلزله و … بسیار مقاوم می باشد. در واقع، جنس، بدنه و به طور کلی طراحی این گاوصندوق به نحوی است که در برابر زلزله و عوامل این چنینی، مقاومت بالایی دارد. طراحان این گاوصندوق، باید استانداردهای مربوط به این حوزه را به خوبی و کاملا درست، رعایت کنند. در غیر این صورت، ممکن است محصولی را بسازند که کیفیت خوبی نداشته و در زمان مواجه با عوامل ذکر شده، به راحتی از بین برود. لازم به ذکر است تا بدانید که هم اکنون برندهای مختلفی وجود دارند که این محصول را ساخته و روانه بازار می کنند. از جمله مهم ترین این برندها، برند ایران کاوه، برند گنجینه مهر پارس و …. می باشند. این برندها، محبوبیت زیادی را در بین عامه مردم دارند.

به خاطر بسپارید که حتما این محصول را از سایت های معتبری خریداری کنید. زیرا، برخی از فروشندگان سود جو، فقط به فکر فروش هستند و ممکن است محصولی را به فروش برسانند که قابلیت ضد زلزله بودن را نداشته باشد. همین امر موجب می شود تا شما عزیزان قبل از خرید این محصول، با مشخصات و ویژگی های آن آشنا شوید. در واقع، این گاوصندوق دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شما با دانستن آن ها به راحتی می توانید محصول اصلی را از تقلبی، تشخیص دهید. علاوه بر این، برای داشتن خریدی مطمئن، می توانید با همکاران ما در ایران کاوه، تماس بگیرید.

گاوصندوق ضد زلزله چیست؟

 

گاوصندوق ضد زلزله چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد؟

در بخش پیشین مقاله خدمت شما عزیزان بیان کردیم که گاوصندوق ضد زلزله، دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که از طریق آن ها به راحتی می توانید از دارا بودن این قابلیت، اطمینان حاصل کنید. پیش از این که شما را با آن ها آشنا کنیم، بهتر است بدانید که می توانید از گاوصندوق‌های ضد زلزله، در مکان های مختلف همچون: منازل، طلا فروشی ها، ادارات و …. استفاده نمایید. در این صورت، در صورت وقوع زلزله، دیگر نگران اسناد و مدارک و اشیاء قیمتی خود، نخواهید بود. برخی از مهم ترین مشخصات و ویژگی ‌های گاوصندوق ضد زلزله شامل موارد زیر می باشند:

  • استحکام و مقاومت گاوصندوق ضد زلزله
  • جنس بدنه این محصول
  • درب گاوصندوق گاوصندوق ضد زلزله
  • ضد سرقت بودن و ضد آب بودن گاوصندوق ضد زلزله

لازم به ذکر است تا بدانید که علاوه بر موارد فوق، گاوصندوق های ضد زلزله، دارای مشخصات دیگری نیز می باشند که هر یک از آن ها را در ادامه به طور کامل، بیان خواهیم کرد.

 

مقاومت و استحکام گاوصندوق ضد زلزله

یکی از مهم ترین ویژگی گاوصندوق ضد زلزله، مقاومت و استحکام بالای آن می باشد. برخی از افراد فکر می کنند که تمامی گاوصندوق ها مقاومت بالایی دارند و این ویژگی فقط مختص گاوصندوق ضد زلزله نیست. این تفکر تا حدودی نادرست است؛ زیرا، درست است که تمامی گاوصندوق ها مقاوم هستند، اما، مقاومت و استحکام این محصول، در مقایسه با سایرین، بسیار زیاد می باشد. در واقع، مقاومت و استحکام این گاوصندوق ها به نحوی است که اگر زلزله های بزرگ نیز رخ دهند، باز هم دچار هیچ گونه آسیبی نخواهند شد.

جنس بدنه و درب گاوصندوق ضد زلزله

یکی دیگر از مهم ترین مشخصاتی که گاوصندوق های ضد زلزله دارا می باشند، مقاوم بودن جنس بدنه و درب آن ها است. در واقع، در زمان ساخت این محصول، تولیدکنندگان از آلیاژ هایی استفاده می کنند که چند برابر محکم تر از آلیاژ های معمولی می باشند. لازم به ذکر است تا بدانید که اغلب کارخانه های تولید کننده این گاوصندوق، از سوپر آلیاژ ها استفاده می کنند. علاوه بر آلیاژ ها، درب گاوصندوق های ضد زلزله باید به نحوی جایگذاری شوند که در اثر آوار و فشارهای وارده، دچار هیچ گونه آسیبی نشده و بدون وارد کردن رمز، باز نشوند.

 

جنس بدنه و درب گاوصندوق ضد زلزله

 

ضد سرقت بودن گاوصندوق ضد زلزله

زمانی که زلزله رخ می دهد، بسته به شدت آن، ممکن است برخی از منازل کاملا ویران شده و برخی دیگر ویران نشوند. بنا به گزارشات مختلفی که به دست ما رسیده است می توانیم عرض کنیم که سرقت در این زمان ها بیش از پیش می شود. به عبارتی دیگر برخی از مردم پس از وقوع زلزله به سراغ مغازه ها، منازل و … رفته و اجناس مهم را به سرقت می برند. لذا، بهتر است که یک گاوصندوق علاوه بر ضد زلزله بودن، ضد سرقت نیز باشد. این ویژگی در محصولات ما وجود دارد و شما می توانید با مراجعه به لینک زیر، بهترین گاوصندوق های ضد زلزله و ضد سرقت را تهیه کنید.

 

برای خرید گاوصندوق های ضد سرقت و ضد زلزله ایران کاوه، کلیک کنید.

 

لازم به ذکر است تا بدانید که گاوصندوق های ضد سرقت ما دارای قفل های ایمنی هستند که هیچ شخصی نمی تواند آن ها را باز کند. مگر این که شخصی رمز گاوصندوق شما را بداند و سپس به سراغ باز کردن قفل برود. در این صورت برای پیشگیری از بروز این اتفاق، می توانید از قفل های اثر انگشتی استفاده کنید که امنیت بسیار بالایی دارند.

ضد آب بودن گاوصندوق ها

زمانی که در کشور ترکیه و روسیه و حتی کشور خودمان ایران زلزله رخ داد، برخی از لوله های آب و منابع آب، دچار انفجار شدند. این عامل، سبب شد تا تعداد اندکی از وسایل که سالم باقی مانده بودند نیز از بین بروند. به همین دلیل، گاوصندوق های ضد زلزله باید به نحوی طراحی شوند که در زمان وقوع این اتفاق، دچار هیچ آسیبی نشوند. لذا، می توانیم خدمت شما عزیزان بیان کنیم که یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات گاوصندوق ضد زلزله، ضد آب بودن آن می باشد.

به یاد بسپارید که این ویژگی را اکثر گاوصندوق ها ندارند و اغلب آن ها فقط ضد حریق هستند؛ بنابراین، در زمان خرید حتما این مسئله را پیگیری کرده و محصولی را خریداری کنید که دارای این ویژگی باشد. علاوه بر این، فراموش نکنید که شما باید پیش از خرید حتما نکاتی را در این زمینه بدانید که برای اطلاع از آن ها، می توانید مقاله زیر را به خوبی مطالعه کنید.

 

برای مطالعه مقاله، در زمان خرید گاوصندوق به چه نکاتی دقت کنیم؟ بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

برند معتبر

از جمله ویژگی ها و مشخصات مهم برای تهیه کردن گاوصندوق ضد زلزله، شناخت نوع برند می باشد. زیرا، شما با شناختن نوع برند، می توانید اطلاعات زیادی از قبیل کیفیت محصول، آلیاژ های مورد استفاده، نوع قفل و … را به دست آورید. به همین خاطر، حتما پیش از خرید گاوصندوق ضد زلزله، از برند آن اطلاع حاصل کنید تا بتوانید خریدی درست داشته باشید.

 

گاوصندوق ضد زلزله چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد؟

 

قیمت گاوصندوق ضد زلزله چقدر است؟

هم اکنون که به طور کامل با گاوصندوق ضد زلزله آشنا شدید و دانستید که چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد، ممکن است سوال کنید که قیمت این محصول چقدر است؟ در جواب شما باید عرض کنیم که این محصول در قیمت های مختلفی به فروش می رسد. علت اصلی تفاوت قیمت آن، برند و جنس این محصول است. علاوه بر این، فراموش نکنید که همه این محصولات، ویژگی های بیان شده را دارا ندارند و ممکن است فقط تعدادی از آن ها دارای ویژگی های نام برده باشند. به همین دلیل، قیمت هر یک از آن ها با هم متفاوت خواهد بود. به طور کلی عوامل زیادی وجود دارند که سبب کاهش یا افزایش قیمت این گاوصندوق می شوند که برخی از مهم ترین این عوامل، عبارتند از:

  • کارخانه تولید کننده
  • ضد سرقت بودن و ضد حریق بودن آن
  • آلیاژ های مورد استفاده در زمان ساخت آن
  • مقاومت بدنه و جنس درب

لازم به ذکر است تا بدانید که علاوه بر مواردی که در این قسمت بیان کردیم، عوامل دیگری نیز هستند که سبب می شوند قیمت گاوصندوق های ضد زلزله یکسان نبوده و تغییر نمایند. بنابراین، اگر می خواهید که از قیمت هر یک از این محصولات مطلع شوید، می توانید با همکاران ما در ایران کاوه تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با همکاران ما کافی است تا با شماره های 02166263137 _ 09128334148 تماس بگیرید.

خلاصه مطلب

ما در این بخش تلاش کردیم تا شما عزیزان را به طور کامل با گاوصندوق ضد زلزله آشنا کنیم. بهتر است که این محصول را خریداری کنید تا در زمان وقوع این پدیده طبیعی، اشیاء قیمتی و اسناد مهم خود را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که حتما پیش از خرید اطلاعات کاملی را در رابطه با مشخصات و ویژگی های این محصول، به دست آورید. در غیر این صورت، ممکن است که با مشکلات مختلفی رو به رو شوید. برای داشتن خریدی مطمئن با کیفیتی مرغوب، با همکاران ما در ایران کاوه، ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم

منوی اصلی