گاوصندوق مناسب طلا فروشی

گاوصندوق مناسب طلا فروشی

زمانی که شما کسب و کاری را راه اندازی کرده و سرمایه خود را وارد حرفه ای همچون طلا فروشی می کنید، قطعا به یک گاوصندوق ایمن نیاز دارید. زیرا، امنیت، بالاتر از هر چیزی است و باید در اولویت کار شما قرار بگیرد. حال ممکن است سوال کنید که چه گاوصندوقی مناسب طلا فروشی است؟ در پاسخ به سوال شما باید بیان کنیم که طلا فروشی ها گاوصندوق های مخصوصی دارند که شامل: گاوصندوق های زیر ویترینی آسانسوری می باشند. لازم به ذکر است تا بدانید که گاوصندوق مناسب طلا فروشی، باید ضد سرقت و ضد حریق باشد تا شما را درگیر مشکلات مختلف نکند. لذا، اگر می خواهید با ویژگی های این گاوصندوق و مزایای استفاده از آن آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

گاوصندوق طلا فروشی چیست و انواع آن کدامند؟

اغلب افراد فکر می کنند که گاوصندوق طلا فروشی فرقی با سایر گاوصندوق ها ندارد. این تفکر کاملا نادرست است؛ زیرا، از نظر ظاهری و امنیتی، گاوصندوق مناسب طلا فروشی، قابل قیاس با سایر گاوصندوق ها نیست. در واقع، این گاوصندوق ها باید به نحوی طراحی شوند که قابلیت نگهداری از طلا و جواهرات و سایر اشیاء با ارزش را داشته و محافظ خوبی برای آن ها باشند. لازم به ذکر است تا بدانید که متریال به کار گرفته شده در گاوصندوق های طلا فروشی، به گونه ای هستند که کیفیت این محصولات، تضمین شوند. منظور از کیفیت، ضد سرقت و ضد حریق بودن بدنه آن ها می باشد. علاوه بر این، گاوصندوق های طلا فروشی دارای سیستم امنیتی بالایی هستند. گاوصندوق مناسب طلا فروشی، انواع مختلفی دارد که اصلی ترین نوع آن، شامل موارد زیر می باشد:

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی آسانسوری

یکی از گاوصندوق هایی که در طلا فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد، گاوصندوق زیر ویترینی آسانسوری است. این محصول، در قالب یک ویترین، نقش گاوصندوق را در مغازه ایفا می کند. این نوع از گاوصندوق دارای اشکال مختلفی است که شامل: گاوصندوق آسانسوری مربعی و گاوصندوق طلا فروشی آسانسوری L شکل می باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که دلیل اصلی نام گذاری این محصول به آسانسوری، به خاطر باز و بسته شدن آن است. در واقع، این نوع از گاوصندوق در عین حفظ امنیت، در زمان باز شدن درب مغازه، تمامی محتویات درونی را به مشتری نشان می دهد.

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق طلا فروشی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

به عبارتی دیگر می توانیم بیان کنیم که عملکرد این گاوصندوق به نحوی است که شب ها در زمان اتمام کار و یا در موقعیت های خطرناک، تمام میز ویترین و محتویات داخلش، به آهستگی در درون یک گاوصندوق امن قرار می گیرند. البته، این کار فقط با زدن یک کلید امکان پذیر است و پس از زدن کلید، میز و محتویاتش در داخل گاوصندوق قرار داده می شوند. علاوه بر این، می توان با زدن همان کلید، در کم ترین زمان ممکن، تمام میز ویترین را در معرض نمایش قرار داد. این امر موجب افزایش امنیت و افزایش سرعت کار و راندمان کاری در طلا فروشی ها می شود.

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی آسانسوری

 

مزایای استفاده از گاوصندوق مناسب طلا فروشی

استفاده از گاوصندوق های مناسب طلا فروشی همچون نوع زیر ویترینی آسانسوری، مزیت های بسیار زیادی را به همراه دارد. در بخش های پیشین به صورت مختصر به آن ها اشاره کردیم. اما، در این بخش تصمیم داریم تا تمامی این مزایای را برای شما عزیزان بیان کنیم که تعدادی از مهم ترین این مزایا، به شرح زیر می باشند:

  • امنیت بالای این گاوصندوق ها
  • آسان بودن استفاده و راه اندازی آن ها
  • سرعت بالای دسترسی به این محصولات
  • قابلیت ساخت در هر اندازه و ابعادی

برخی از افراد فکر می کنند زمانی که برق قطع شود، دیگر نمی توان از گاوصندوق زیر ویترینی آسانسوری استفاده کرد. این تفکر کاملا نادرست است؛ زیرا، حتی در این زمان نیز می توان از آن استفاده نمود.

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد؟

هم اکنون که با گاوصندوق مناسب طلا فروشی آشنا شدید و دانستید که نوع زیر ویترینی آسانسوری بهترین است، احتمال دارد سوال کنید که این محصول دارای چه ویژگی ها و مشخصاتی می باشد؟ در پاسخ به این سوال، باید خدمت شما عزیزان بیان کنیم که این محصول نیز درست همانند سایر گاوصندوق ها دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که تمامی آن ها باعث شده اند تا محبوبیت زیادی در بین افراد داشته باشد. علاوه بر محبوبیت، شما عزیزان می توانید با شناخت این ویژگی ها به راحتی بهترین نوع گاوصندوق زیر ویترینی را تشخیص دهید. تعدادی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات گاوصندوق های طلا فروشی زیر ویترینی آسانسوری، شامل موارد زیر می باشند:

  • ضخامت بدنه این گاوصندوق ها معمولا 6 میلی متر بوده و از جنس فولاد می باشند. البته، بنا به خواست هر یک از افراد، می توان میزان ضخامت آن ها را تغییر داد.
  • ضخامت درب گاوصندوق های زیر ویترینی آسانسوری، معمولا 8 میلی متر هستند و جنس آن ها از فولاد مقاوم شده، می باشند. به یاد داشته باشید که می توان ضخامت درب آن ها را نیز بر اساس خواست و نظر مشتریان، تغییر داد.
  • در صورتی که برق قطع شود و یا مشکلات این چنینی رخ دهد، سیستم این گاوصندوق ها به صورت دستی کار خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  • برای تسریع در سرعت باز و بسته کردن این گاوصندوق ها از اینورتر ( دستگاه الکترونیکی قدرت برای تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب) استفاده کرده اند.
  • تمامی گاوصندوق های زیر ویترینی آسانسوری، دارای قابلیت ضد حریق، ضد انفجار و ضد سرقت می باشند. تمامی این موارد باعث افزایش امنیت این گاوصندوق ها شده اند.
  • گاوصندوق های مناسب طلا فروشی زیر ویترینی، دارای قفل الکترونیکی و اثر انگشتی هستند.
  • یکی از مهم ترین مشخصات و ویژگی های این محصولات، ارسال پیام به صاحب گاوصندوق است. در واقع، زمانی که درب گاوصندوق باز و بسته شود، پیامی به تلفن همراه صاحب آن، ارسال می گردد. البته، به خاطر بسپارید که تمامی این محصولات، دارای چنین قابلیتی نیستند.

 

مزایای استفاده از گاوصندوق مناسب طلا فروشی

 

نکات مهمی که باید در زمان خرید گاوصندوق مناسب طلا فروشی بدانید

هر یک از شما عزیزانی که تصمیم دارید تا گاوصندوق مناسب طلا فروشی را بخرید، باید پیش از خرید، حتما به نکاتی توجه کنید. با توجه به این نکات و رعایت کردن آن ها، خریدی مطمئن و عالی خواهید داشت. در غیر این صورت، ممکن است پس از خرید پشیمان شده و بخواهید محصول را مرجوع نمایید. لذا، برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی، نکات زیر را به خوبی رعایت نمایید.

  • اولین نکته در زمان خرید این گاوصندوق ها، توجه به نوع قفلشان می باشد. شما باید در قدم اول، قفل مناسب را انتخاب کرده و سپس برای خرید اقدام نمایید.
  • دقت کنید که حتما گاوصندوق مورد نظر شما دارای قابلیت ضد حریق باشد که البته، نسوز بودن یکی از ویژگی های بارز این گاوصندوق ها می باشد. در هر صورت، پیش از خرید حتما تمامی استانداردهای آن محصول، نوع لابراتوری ارائه دهنده و …. را بررسی کنید.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، ضد آب بودن گاوصندوق مناسب طلا فروشی است. در واقع، این گاوصندوق باید در برابر نفوذ آب و یا عوامل طبیعی همچون زلزله و …. مقاومت بالایی داشته باشد.

 

برای آشنایی با گاوصندوق ضد زلزله، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه خرید گاوصندوق مناسب طلا فروشی

هر یک از شما عزیزانی که می خواهید گاوصندوق مناسب طلا فروشی را خریداری کنید، پس از توجه به نکات ذکر شده و انتخاب نوع مورد نظرتان، می توانید برای خرید اقدام کنید. شما عزیزان می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری این محصول را تهیه کنید. اما، فراموش نکنید که برای خرید غیر حضوری، به هر سایتی اعتماد نکنید. زیرا، برخی از سایت ها دارای محصولاتی با کیفیت پایین هستند که این امر منجر به کاهش امنیت می شود. لذا، شما برای داشتن خریدی مطمئن و تهیه گاوصندوق های طلا فروشی با کیفیت و ایمن، می توانید به سایت ایران کاوه مراجعه کنید. ایران کاوه با داشتن چندین سال سابقه  درخشان، مرغوب ترین گاوصندوق های طلا فروشی زیر ویترینی آسانسوری را با خدمات پس از فروش و گارانتی، ارائه خواهد داد.

 

برای اطلاع از قیمت و خرید گاوصندوق طلا فروشی، بر روی لینک کلیک نمایید.

 

خلاصه مطلب

ما در این بخش از مقاله تلاش کردیم تا شما عزیزان را با گاوصندوق مناسب طلا فروشی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما پیش از خرید تمامی نکات بیان شده را رعایت کنید تا خریدی فوق العاده را تجربه نمایید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا می خواهید از قیمت گاوصندوق های مربع شکل و یا L  شکل زیر ویترینی آسانسوری مطلع شوید، می توانید با همکاران ما در ایران کاوه تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با آن ها می توانید با شماره های 09128334148- 02166263137 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم

منوی اصلی