انواع گاوصندوق خانگی کدامند و چه مزیت هایی دارند؟

انواع گاوصندوق خانگی کدامند و چه مزیت هایی دارند؟

نوعی از گاوصندوق که اغلب از آن در منازل استفاده می کنند، گاوصندوق خانگی نام دارد که این محصول، خود دارای انواع مختلفی می باشد. تعدادی از انواع گاوصندوق خانگی شامل: نوع دیجیتال، مکانیکی، مخفی و…. می باشند که تهیه و نصب هر یک از آن ها دارای مزیت های منحصر به فردی است. اما، وظیفه اصلی تمامی آن ها محافظت و نگهداری از اشیاء با ارزش و قیمتی و همچنین اسناد و مدارک مهم، می باشد. لذا، اگر تصمیم به خرید انواع گاوصندوق های خانگی را دارید، می توانید برای آشنایی با هر یک از آن ها و برای اطلاع از قیمت آن ها، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

معرفی انواع گاوصندوق خانگی

همان گونه که در بخش ابتدایی مقاله خدمت هر یک از شما عزیزان بیان کردیم، گاوصندوق خانگی دارای انواع مختلفی می باشد. لذا، هر یک از شما می توانید نوع مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق سایت ما ایران کاوه، با نرخی مقرون به صرفه آن ها را خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که انواع این گاوصندوق ها، بر اساس فاکتورهای متفاوتی، به چند دسته مختلف تقسیم می گردند که تعدادی از متداول ترین و البته پرطرفدار ترین نوع آن ها، شامل موارد زیر می باشند:

گاوصندوق خانگی مکانیکی

تقریبا یکی از قدیم ترین نوع گاوصندوق های خانگی، مربوط به نوع مکانیکی می باشد. این نوع گاوصندوق ها دارای کلید هستند و به همین دلیل، سارقین به راحتی می توانند آن ها را باز کرده و اشیاء داخل آن را به سرقت ببرند. بالا بودن میزان سرقت در این گاوصندوق ها سبب شده تا اغلب تولید کنندگان در زمان ساخت این محصول، از کلیدهای چرخشی مکانیکی با ترکیب قفل های رمزدار استفاده کنند. این کار باعث شده تا امنیت گاوصندوق های مکانیکی تا حد زیادی بالا رفته و سارقین به راحتی نتوانند آن ها را باز کنند. برای آشنایی با انواع قفل گاوصندوق می توانید مقاله زیر را به خوبی مطالعه کنید.

 

برای مطالعه مقاله آشنایی با انواع قفل گاوصندوق، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

گاوصندوق خانگی دیجیتال

شاید تا به حال نام گاوصندوق دیجیتال را در مقایسه با سایرین بیشتر شنیده باشید اما، در عین حال اطلاعات کمی در رابطه با این محصول داشته باشید. در واقع، گاوصندوق خانگی دیجیتال نوع دیگری از گاوصندوق های خانگی، است که امنیت بالایی دارد. زیرا، این گاوصندوق های دیجیتال، دارای سیستم رمزگذاری و قفل بسیار پیشرفته ای هستند. بنابراین، احتمال سرقت و دزدی در این گاوصندوق ها بسیار کم بوده و تقریبا به صفر می رسد. لازم به ذکر است تا بدانید که اغلب افراد برای رمزگذاری این گاوصندوق ها، از اثر انگشت و یا موارد این چنینی استفاده می کنند تا شخصی به جز خودشان نتواند درب آن را باز کند. البته، به خاطر این که گاوصندوق دیجیتالی دارای تکنولوژی های پیشرفته و جدیدی است، طبیعتا قیمت بالاتری نیز در مقایسه با نوع مکانیکی دارد.

 

معرفی انواع گاوصندوق خانگی

 

گاوصندوق خانگی مخفی

همان طور که از نام این محصول مشخص است، گاوصندوق های مخفی را می توان در مکان های مختلفی همچون در کمدها، دیوار، زمین و…. تعبیه کرد. زیرا، این گاوصندوق های خانگی، اندازه و ابعاد کوچکی که داشته و در کل، وزن کمی دارد. همین سبک بودن باعث می شود تا بتوان آن ها را به راحتی جا به جا کرد و در هر مکانی، نصب نمود. برای نصب این گاوصندوق های خانگی مخفی، معمولا از پیچ و اتصالات استفاده می شود که این کار باید حتما توسط متخصصین انجام شود. زیرا، اگر شخصی که تخصص کافی در این زمینه نداشته باشد، گاوصندوق مخفی نصب کند، ممکن است که به محصول صدمه زده و موجب بروز ضررهای مالی گردد. به یاد داشته باشید که پیش از نصب این گاوصندوق ها، حتما از مکان مورد نظر اطمینان حاصل کنید، زیرا، پس از نصب جا به جا کردن آن ها کاری دشوار خواهد بود. برای آشنایی با بهترین گاوصندوق های خانگی، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

برای مشاهده قیمت و خرید گاوصندوق خانگی، کلیک کنید.

 

ویژگی های انواع گاوصندوق خانگی

در بخش ابتدایی مقاله، به صورت مختصر اشاره کردیم که گاوصندوق های خانگی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در این قسمت، تصمیم داریم تا هر یک از شما عزیزان را با آن ها به خوبی آشنا کنیم. تعدادی از مهم ترین ویژگی های انواع گاوصندوق های خانگی، شامل موارد زیر می باشند:

  • گاوصندوق های خانگی، معمولا دارای امنیت بالایی بوده و شما می توان با خرید بهترین نوع آن ها، از اموال و دارایی های با ارزش خود، محافظت کنید.
  • تعداد قفل های گاوصندوق های خانگی بسیار زیاد است و شما می توانید بر اساس نوع نیازتان، آن ها را انتخاب کنید.
  • گاوصندوق های خانگی به نحوی طراحی و تولید شده اند که در برابر حرارت بالا و حریق، دچار آسیبی نشوند. لذا، اگر در منزل شما آتش سوزی رخ دهد، نیازی نیست تا نگران اشیاء و مدارک داخل گاوصندوق باشید.
  • گاوصندوق های خانگی دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند؛ لذا، شما می توانید خودتان محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است تا بدانید که انواع گاوصندوق های خانگی، دارای ویژگی های بسیار بیشتری هستند که ما در این بخش فقط به تعدادی از آن ها اشاره کردیم.

 

استفاده از انواع گاوصندوق خانگی چه مزایا و معایبی دارد؟

هم اکنون که با انواع گاوصندوق خانگی و ویژگی های آن ها به خوبی آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که استفاده از این محصولات دارای چه مزیت ها و معایبی می باشد؟ در پاسخ به این سوال شما عزیزان باید بیان کنیم که استفاده از این محصولات، دارای مزیت ها و معایبی است که تعدادی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • یکی از مهم ترین مزیت های آن ها، مقرون به صرفه بودن است. در واقع، این گاوصندوق ها نسبت به گاوصندوق های دیگر، قیمت کمتری دارند.
  • انواع گاوصندوق های خانگی را می توان از هر جا تهیه کرد. اما، به یاد داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت نکنید و انواع این گاوصندوق ها را به دلیل قیمت پایین تر، از سایت های غیرمعتبر، خریداری نکنید.
  • گاوصندوق های خانگی را می توانید از هر برندی تهیه کنید. در واقع، تمامی برندهای تولید کننده، این گاوصندوق ها را به تولید می رسانند.
  • گاوصندوق های خانگی، وزن کمی داشته و دارای ابعاد و اندازه های کوچک هستند که می توان آن ها را در مکان های مختلف پنهان کرده و سرقت را تا حد زیادی کاهش داد.

 

مزایا و معایب استفاده از انواع گاوصندوق خانگی

 

 

آشنایی با انواع برندهای گاوصندوق خانگی و قیمت آن ها

در بخش پیشین بیان کردیم که گاوصندوق های خانگی در برندهای مختلفی، تولید می شوند. در واقع، شما هر برندی از گاوصندوق ها را که بخواهید، می توانید نوع خانگی را از آن برند تهیه کنید. تعدادی از معروف ترین برندهای تولید کننده گاوصندوق خانگی، شامل موارد زیر می باشند:

  • برند سدید
  • برند کاوه
  • برند ایران کاوه
  • برند موحدی
  • برند گنجینه مهر پارس

به خاطر بسپارید که شما می توانید انواع گاوصندوق های خانگی با برندهای ذکر شده را تهیه کرده و از سایت ایران کاوه، خریداری کنید. در رابطه با قیمت این محصولات نیز نمی توانیم نرخ ثابتی را برای تمامی آن ها بیان کنیم. لذا، شما عزیزان برای اطلاع از قیمت این گاوصندوق ها می توانید با همکاران ما در ایران کاوه تماس بگیرید. برای تماس گرفتن با ما می توانید شماره های 09128334148_02166263137 تماس بگیرید.

 

خلاصه مطلب

ما در این بخش از مقاله تلاش نمودیم تا شما عزیزان را با انواع گاوصندوق خانگی آشنا کرده و اطلاعات کاملی را در این زمینه، در اختیارتان قرار دهیم. به یاد داشته باشید که برای نگهداری از اسناد و مدارک با ارزش، اشیاء قیمتی و … خود بهتر است که در منازل گاوصندوق های خانگی را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که برخی از سایت های فروش گاوصندوق، از متریال مصرفی کم کرده و با این کار گاوصندوق ها را با نرخی کمتر به فروش می رسانند. لذا، هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکرده و همواره به دنبال خرید بهترین محصولات باشید. اگر می خواهید تا انواع گاوصندوق های خانگی، اداری، بانکی و… را با نرخی مقرون به صرفه و کیفیتی مرغوب، تهیه کنید، می توانید با همکاران ما در ایران کاوه ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، اگر سوالی در این زمینه دارید، بهتر است تا با همکاران ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم

منوی اصلی