نحوه و هزینه تعمیر قفل گاوصندوق

نحوه و هزینه تعمیر قفل گاوصندوق

هر یک شما عزیزانی که گاوصندوقی را تهیه کرده اید و هم اکنون قفل آن دچار مشکل شده است، باید فورا درصدد برطرف کردن آن باشید. به یاد داشته باشید که قفل گاوصندوق، یکی از مهم ترین بخش های گاوصندوق است و برای تعمیر آن حتما باید از متخصصین، کمک بگیرید. در غیر این صورت، ممکن است که گاوصندوق را دچار مشکلات دیگری نیز بکنید که هزینه زیادی را در بر داشته باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که تعمیر قفل گاوصندوق به معنی تعویض آن است و در 99 درصد مواقع، قفل قابلیت تعمیر نخواهد داشت. برای آشنایی با اقدامات مربوط به نحوه تعمیر، هزینه مربوط به تعمیر و تعویض قفل گاوصندوق، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه هر آن چیزی که باید در رابطه با نحوه و تعمیر انواع قفل گاوصندوق بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

اقدامات مهم تعمیر قفل گاوصندوق

در این بخش لازم به ذکر است تا بدانید که به طور کلی تعمیر قفل گاوصندوق، امکان‌پذیر نمی باشد و قفل در صورتی که دچار مشکل یا نقصی شود، فقط قابلیت تعویض دارد. در واقع، اگر قفل گاوصندوق شما دچار مشکل شده و خراب شود، متخصصین آن را باز کرده و قفل جدید را جایگزین آن می کنند. به خاطر بسپارید که هرگز خودتان برای تعمیر قفل گاوصندوق اقدام نکنید و برای این کار حتما از متخصصین این حرفه، یاری بگیرید. البته، هر فردی نیز نمی تواند در این زمینه به شما کمک کند و ممکن است باعث بروز مشکلات دیگری شود. لذا، برای تعمیر قفل گاوصندوقتان به بهترین شکل ممکن، می توانید با همکاران ما در ایران کاوه ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط با آن ها می توانید با شماره های، 09128334148 _ 02166263137  تماس بگیرید.

نحوه تعمیر انواع قفل گاوصندوق چگونه است؟

هم اکنون که دانستید تعمیر قفل گاوصندوق فقط در شرایط خاصی امکان پذیر است و در اغلب مواقع نمی توان آن را تعمیر کرد، ممکن است سوال کنید که نحوه تعمیر انواع قفل ها به چه صورتی است؟ در پاسخ به سوال شما عزیزان باید بیان کنیم که نمی توان یک روش ثابت را برای تمامی قفل ها بیان کرد. زیرا، گاوصندوق ها دارای قفل های مختلفی هستند و نحوه تعمیر و تعویض هر یک از آن ها با دیگری متفاوت می باشد. برای آشنایی با نحوه تعمیر و تعویض هر کدام از آن ها، در ادامه همراه ما باشید.

روش تعویض و تعمیر قفل های دیجیتالی

قفل های دیجیتالی یکی از پر طرفدار ترین قفل های گاوصندوق می باشند که روش تعمیر و تعویض آن ها نسبت به سایرین، راحت تر است. البته، لازم به ذکر است تا بدانید که قفل های دیجیتالی یا همان الکترونیکی خودشان به چند دسته مختلف تقسیم می شوند و نحوه تعمیر و تعویض شان، با هم متفاوت می باشد. اما به طور کلی می توانیم بیان کنیم که تعویض و تعمیر انواع قفل های گاوصندوق دیجیتالی، باید توسط متخصصین انجام شود تا از بروز مشکلات احتمالی، پیشگیری گردد.

 

روش تعویض و تعمیر قفل های دیجیتالی

 

نحوه تعمیر و تعویض قفل مکانیکی

بهتر است که هر یک از شما عزیزان بدانید که برخی از قفل های مکانیکی بدون وجود هیچ مشکل و آسیبی قابلیت تعمیر دارند که به قفل های مکانیکی تک رمز معروف هستند. این قفل ها، تنها در شرایطی خاص و با کمک افراد ماهر، قابلیت تعمیر دارند. اما، قفل های مکانیکی که دو رمز یا سه رمز هستند، این قابلیت را ندارند و اگر دچار مشکلی شوند، حتما باید تعویض گردند. در بخش پیشین اشاره کردیم که برخی از قفل های مکانیکی برای این که تعویض شوند، ممکن است دچار خسارت گردند که این امر به خاطر شیوه های غیر تخصصی باز کردن قفل می باشد. اگر می خواهید که با شیوه های باز کردن قفل های گاوصندوق ها آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

برای آشنایی با 6 نوع قفل گاوصندوق، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

روش ها و شیوه های باز کردن انواع قفل های گاوصندوق

هم اکنون که با نحوه تعمیر قفل گاوصندوق های مختلف آشنا شدید، بهتر است که با شیوه های باز کردن آن ها نیز آشنا شوید. در واقع، اغلب اوقات، زمانی که قفل دچار مشکل می شود، به طور کلی نمی توان درب گاوصندوق را باز کرد. به یاد داشته باشید که به طور کلی دو شیوه برای باز کردن درب گاوصندوق وجود دارد که به نوع اول، شیوه تخصصی و اصولی و به نوع دوم، شیوه غیر تخصصی و تجربی گفته می شود. لازم به ذکر است تا بدانید که هر یک از این شیوه ها، خود به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. اما، به طور کلی می توانیم بیان کنیم که در شیوه های تخصصی و اصولی، کمترین خسارت به گاوصندوق وارد می شود و بلعکس، در شیوه های غیر تخصصی، بیشترین خسارت به بدنه و درب گاوصندوق، وارد می شود که تعدادی از این شیوه ها، شامل موارد زیر می باشند:

تخریب حاشیه درب گاوصندوق و زبانه قفل

یکی از شیوه های غیر اصولی که از طریق آن می توان درب گاوصندوق را باز کرد، تخریب حاشیه درب و یا زبانه قفل می باشد. در این روش، افراد باید ابتدا محل اتصال درب با حاشیه گاوصندوق و همچنین، محل اتصال زبانه قفل را به درستی بیابند. سپس، برای تخریب آن قسمت اقدام کرده و سپس آن را تخریب نمایند. یکی از ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار، پتک ( ابزاری است که معمولاً سر فلزی بزرگ و صافی دارد و به یک دسته متصل است ) می باشد. برای این کار کافی است تا با کمک پتک به لوله‌ های درب گاوصندوق، ضربه های محکمی وارد شود تا شیارها و فاصله‌ هایی بین درب گاوصندوق، ایجاد گردد. پس از ایجاد این فاصله ها، باید از ابزاری به نام دیلم (یک میله فلزی است که یک سر آن خمیده و سر دیگر آن پهن می باشد ) استفاده کرد تا درب گاوصندوق خم شده و بتوان به اشیاء داخلی دسترسی پیدا کرد.

باز کردن قفل گاوصندوق از طریق کلید چند محور

یکی از روش های دیگر باز کردن درب گاوصندوق، از طریق کلید چند محور می باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که کار کردن با این کلیدها، بسیار جالب است و می توان از طریق آن، هر قفلی را باز کرد. در واقع، این کلید به نحوی کار می کند که در صورت وارد کردن آن به هر قفلی، شکل هندسی و ظاهری آن را به خودش می ‌گیرد. لذا، پس از آن، کافی است تا کلید به آرامی چرخانده شده و قفل باز گردد. به عبارتی دیگر می توانیم بیان کنیم که کلید چند محور به نوعی یک کلید الکترونیکی با هوش مصنوعی می باشد و می تواند بتی فضاهای خالی را تشخیص داده و قفل را باز کند. در این روش، خسارتی به گاوصندوق وارد نمی شود و به راحتی می توان به وسائل داخل آن، دسترسی پیدا کرد.

 

باز کردن قفل گاوصندوق از طریق کلید چند محور

تعویض و تعمیر قفل گاوصندوق در استان تهران

در حال حاضر که شما عزیزان با روش های باز کردن گاوصندوق و قفل آن آشنا شدید، به خاطر بسپارید که نباید هیچ یک از روش ها را خودتان بدون کمک متخصصی، انجام دهید. زیرا، اگر خودتان بدون کمک متخصص این کار را انجام دهید، شاهد بروز مشکلات مختلف و همچنین، خسارت های زیادی خواهید بود. بنابراین، اگر که هر یک از شما عزیزان ساکن استان تهران هستید و قفل گاوصندوقتان دچار مشکل شده است، می توانید برای رفع این مشکل، با همکاران ما در ایران کاوه ارتباط برقرار کنید. همکاران ما با داشتن چندین سال سابقه می توانند با دریافت کمترین هزینه، بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

هزینه تعمیر قفل گاوصندوق

هر یک از شما عزیزانی که قفل مکانیکی و یا دیجیتالی گاوصندوقتان دچار مشکل شده است، پیش از این که بخواهید آن را برطرف کنید، ممکن است سوال بپرسید که هزینه تعمیر قفل گاوصندوق چقدر است؟ و یا چقدر باید برای انجام این کار پرداخت نماییم؟ در پاسخ به این سوال شما عزیزان باید بیان کنیم که ما در حال حاضر نمی توانیم قیمت واحدی را برای این کار بیان کنیم. زیرا، هزینه تعمیر و تعویض قفل گاوصندوق، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که برخی از این عوامل ممکن است باعث افزایش و یا کاهش نرخ نهایی آن گردند.

عواملی که بر هزینه کلی تعویض و تعمیر قفل گاوصندوق تاثیر زیادی می گذارند، شامل برند گاوصندوق، نوع قفل، نوع خرابی، علت خرابی قفل و …. می باشند. لذا، باید تمامی این عوامل در نظر گرفته شده و سپس، قیمت از سمت افراد متخصص، بیان گردد. لازم به ذکر است تا بدانید که هر یک از شما عزیزان برای اطلاع از هزینه تعمیر و تعویض قفل گاوصندوقتان می توانید با همکاران ما در ایران کاوه تماس بگیرید. آن ها با اخذ کمترین دستمزد، قفل گاوصندوق شما را تعمیر و تعویض می کنند که این امر موجب می شود تا هزینه نهایی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

خلاصه مطلب

ما در این بخش از مقاله سعی کردیم تا هر یک از شما عزیزان را به طور مفصل با هزینه تعمیر قفل گاوصندوق و نحوه تعمیر قفل های مکانیکی و دیجیتالی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که به هیچ وجه نباید قفل خراب شده را خودتان تعمیر کنید. زیرا، با این کار موجب بروز مشکلات دیگر و همچنین افزایش هزینه خواهید شد. علاوه بر این، به خاطر داشته که برای این کار از هر فردی کمک نگیرید و فقط از افرادی که تخصص و تجربه کافی دارند همچون ایران کاوه، یاری بگیرید. برای برقراری ارتباط با همکاران ما در ایران کاوه و یاری گرفتن از آن ها کافی است تا با شماره های 09128334148 _ 02166263137 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم

منوی اصلی